Juhannusviikon tiistaina järjestetyissä Hippo-kisoissa ennätysmäärä osallistujia. Kisoihin tultiin tuttuun tapaan myös naapurikunnista.
Vähän ennen viittä urheilukentän huoltorakennuksella odotteli vain puolenkymmentä lasta ja saman verran järjestelijöitä. Mutta hetkeä myöhemmin kentälle virtasi niin paljon lapsiperheitä, että järjestelijät pelkäsivät pullan loppuvan ja lähtivät hakemaan lisää.
Kaikkiaan juhannusviikon tiistaina järjestettyihin Hippo-kisoihin osallistui 99 lasta.
– Ennätysmäärä, toteaa Hirvensalmen Urheilijoiden (HiU) varapuheenjohtaja Sanna Manninen.
Mannisen mukaan runsasta osallistujamäärä osattiin myös odottaa, joten toimitsijoitakin oli yhdeksän.
– Sää suosi. Nyt ei ollut helle, mutta ei sadettakaan. Viime vuonna oli sateista, mikä vaikutti varmasti osallistujamäärään.
Samuli Arkko